
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου και το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Ευεργέτουλα σας προσκαλεί στο επιμορφωτικό σεμινάριο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με θέμα:
«Μαθαίνω από το πευκοδάσος της Λέσβου».
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025, από 08:30 έως 14:00, στην περιοχή Αμπελικού Λέσβου.
Σημείο συνάντησης και εκκίνησης ορίζεται το πάρκο αναψυχής στη Μεγάλη Λίμνη, στη διακλάδωση προς Αμπελικό.
Για τη δήλωση συμμετοχής, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/f1BkJTBB6iJMDKvy6
Δείτε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα του σεμιναρίου.