Υλικό Σχολικών Συμβούλων
Πέμπτη Φεβρουάριος 23, 2017

Υλικό Σχολικών Συμβούλων

Υλικό για τις επιμορφωτικές συναντήσεις στις 22 και 23/2/2017 από το Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ03 κ. Ράλλη

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η μικροδιδασκαλία ως εργαλείο στα χέρια του σύγχρονου εκπαιδευτικού (Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04 κ. Μποτσάκης)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ

ΔΟΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ

(Εργασίες του Μαθηματικού κ. Γεώργιο Δαμαλά, οι οποίες υποβλήθηκαν προς δημοσίευση από το Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ03 κ. Ράλλη)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η μέθοδος "project" σε "βήματα" (από το Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ04 Κ. Μποτσάκη)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οι συνθετικές εργασίες ως μοντέλα διδασκαλίας και μάθησης - Η περίπτωση μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών (από το Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ04 κ. Μποτσάκη)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εργαστηριακή άσκηση για την Α και Γ Λυκείου από το Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ04 κ. Μποτσάκη και από την εκπαιδευτικό κ. Κατερίνα Νίκα

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Υλικό για την Α Λυκείου από το Σχολικό Σύμβουλο Μαθματικών κ. Ράλλη

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Υλικό από τη Σχολική Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής κ. Σαμουηλίδου: Η Φυσική Αγωγή στα σχολεία ΕΑΕΠ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Υλικό από το Σχολικό Σύμβουλο των Μαθηματικών κ. Ράλλη : Α Λυκείου - Β Λύκείου

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό : Δραστηριότητες του 7ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης για το σχολ. έτος 2014-15

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Υλικό από τη Σχολική Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής κ. Σαμουηλίδου

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ψηφιακό Βιβλίο για εκπαιδευτική αξιοποίηση εφαρμογών του Διαδικτύου (απο το Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής κ. Θεοφανέλλη)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------