Δελτία Τύπου
Δευτέρα Δεκέμβριος 06, 2021
logo_001.jpg

Ευχές από τη Διευθύντρια και το προσωπικό της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΕΡ/ΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΕ ΙΚΑΡΙΑ & ΦΟΥΡΝΟΥΣ (24-11-2014)

Η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου κ.Μαρία Παπαδανιήλ, πραγματοποίησε περιοδεία στα νησιά Ικαρία και Φούρνους (συμπεριλαμβανομένης και της Θύμαινας), από 9 έως 14 Νοεμβρίου 2014, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, για θέματα παιδείας.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής της στην Ικαρία, συναντήθηκε με τον Έπαρχο κ. Παμφίλη και το Δήμαρχο κ. Σταμούλο για ζητήματα κοινής ευθύνης. Στους Φούρνους είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με το Δήμαρχο κ. Μαρούση. Στο επίκεντρο της συνάντησης τέθηκαν προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία και υποστήριξη των σχολικών μονάδων και τονίστηκε η ανάγκη αρωγής από την Πολιτεία στους εκπαιδευτικούς φορείς. Υποδειγματική υπήρξε η φιλοξενία του Δημάρχου στα στελέχη της εκπαίδευσης. 

Στην περιοδεία της αυτή, η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης πλαισιώθηκε από κλιμάκιο συνεργατών της Σχολικών Συμβούλων, καθώς τα εν λόγω νησιά εντάσσονται στην περιοχή παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης τους. Ειδικότερα, στις επισκέψεις συμμετείχαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι:

  • ΠΕ01 Θεολόγων και υπεύθυνος «Παρατηρητηρίου κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού» Νικόλαος Χριστόπουλος,
  • ΠΕ02 Φιλολόγων Χρυσώ Λυγίζου,
  • ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και υπεύθυνη για το «Κοινωνικό Σχολείο» Ευδοκία Σαμουηλίδου
  • ΠΕ19 Πληροφορικής και υπεύθυνος υλοποίησης τηλεδιασκέψεων με τη Δ/νση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την «Ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο»Τιμολέων Θεοφανέλλης
  • ΠΕ70 Δασκάλων Γεωργία Κρεμμυδιώτη,
  • ΠΕ70 ΔασκάλωνΑρχοντούλα Διακογεωργίου.

Συγκινητική ήταν η υποδοχή που επεφύλαξαν στην Περιφερειακή Διευθύντρια και τους συνεργάτες της οι εκπαιδευτικοί των Φούρνων.

Τα στελέχη επισκέφθηκαν σχολικές μονάδες των νησιών, προκειμένου ναυπάρξει άμεση επαφή με τους Διευθυντές και Προϊσταμένους σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς-κηδεμόνες και, φυσικά, τους μαθητές. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους υλοποίησαν πλήθος δειγματικών διδασκαλιών σε όλες τις τάξεις των σχολείων και διαπίστωσαν ιδίοις όμμασι την εξυπνάδα, τη συνεργατικότητα και τη φιλομάθεια των μαθητών.

Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθεί το υψηλό αίσθημα καθήκοντος των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην Ικαρία, τους Φούρνους και τη Θύμαινα (όπου μάλιστα φέτος λειτούργησε και το νηπιαγωγείο), αντιπαλεύοντας κάθε αντιξοότητα, προκειμένου τα παιδιά μας να έχουν ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση.

 

ΕΚ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ

Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

Συγχαρητήρια Επιστολή Περιφερειακής Διευθύντριας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου προς το 2ο ΓΕΛ Μυτιλήνης (24-11-2014)

Αξιότιμοι συνάδελφοι,

Αγαπημένα μου παιδιά,

 

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας συγχαρώ προσωπικά και να σας εκφράσω τους πιο ειλικρινείς επαίνους μου για την εξαιρετικής ποιότητας παράσταση που διοργάνωσε και ανέβασε η θεατρική ομάδα του σχολείου σας, την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014, στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης.

Μολονότι ανειλημμένες υποχρεώσεις μου στέρησαν τη χαρά να βρεθώ μεταξύ του κοινού και να απολαύσω από κοντά τη δουλειά σας, τόσο η επιτυχία της ίδιας της παράστασης, όσο και ο συντονισμός και το ταλέντο των νεαρών ηθοποιών, έγιναν αντικείμενο θαυμασμού και απέσπασαν την πλέον θετική κριτική από όλους τους παρόντες, γεγονός το οποίο πληροφορήθηκα με συγκίνηση και υπερηφάνεια. 

Νιάτα, ομορφιά, ικανότητα, συνεργασία, τόλμη και θάρρος, είναι μόνο μερικές από τις λέξεις που μπορούν να περιγράψουν αυτό που εσείς αποδώσατε στο σανίδι. Εκείνο που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η ίδια η επιλογή του έργου και ο σημαντικός συγγραφέας τον οποίο τιμήσατε με τον καλύτερο τρόπο. Το έργο της επιλογής σας είναι ένα ευχάριστο και γεμάτο μηνύματα και πρότυπα σατιρικό δημιούργημα που διαδραματίζεται σε μια εποχή πραγματικά δύσκολη και σκοτεινή. Η γεύση, ωστόσο, που αφήνει είναι ευχάριστη και γλυκιά, καθώς δίνει έμφαση στις μικρές, αστείες στιγμές της καθημερινότητας που εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμα και κάτω από αντίξοες κοινωνικές συνθήκες. Επιπλέον, οι κινήσεις (άλλοτε φόβου και άλλοτε υπέρμετρης φιλοδοξίας) του «Φον Δημητράκη» και οι τραγελαφικές καταστάσεις που προκύπτουν ως απόρροια αυτών αποτελούν έναν άριστο τρόπο απόδοσης του πώς η αναρρίχηση στην εξουσία μπορεί να διαβρώσει τη ζωή και την προσωπικότητα ακόμα και του απλού ανθρώπου. Το γεγονός, παρ? όλα αυτά, ότι, ως το τέλος του έργου, οι νεαροί πρωταγωνιστές είχαν καταφέρει να αποδώσουν τη διττή φύση του κάθε ανθρώπου (αστεία και θλιμμένη, καλή και κακή, συμπονετική και σκληρή) και να κάνουν τον κάθε ήρωα ξεχωριστά συμπαθή στο κοινό είναι πραγματικό επίτευγμα που αγγίζει το επίπεδο του επαγγελματισμού.

Θερμά συγχαρητήρια στο Διευθυντή κ. Βάρκα που πάντα ενθαρρύνει τα παιδιά να δημιουργούν και να εξελίσσονται, στην υπεύθυνη καθηγήτρια κα Καραβανέλλη, η οποία εργάστηκε με αγάπη, ενδιαφέρον και μεθοδικότητα μαζί με τους μαθητές για πάνω από ένα χρόνο και μάλιστα εκτός του διδακτικού ωραρίου προκειμένου να υλοποιηθεί αυτή η παράσταση, όλους όσους φρόντισαν για τις τεχνικές και πρακτικές λεπτομέρειες της προσπάθειας αυτής και, πάνω απ? όλα ένα τεράστιο ευχαριστώ στα παιδιά που έδωσαν ένα κομμάτι της καρδιάς και της νεανικής αισιοδοξίας τους στο κοινό της Μυτιλήνης.

 

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΤΡΙΑ

Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

 

ΜΑΡΙΑ Χ. ΠΑΠΑΔΑΝΙΗΛ

Διοργάνωση εθελοντικών οικολογικών δράσεων (19-11-2014)

Με μεγάλη χαρά ενημερωθήκαμε σχετικά με τη διοργάνωση εθελοντικών οικολογικών δράσεων με πρωτοβουλία της σχολικής κοινότητας του Γυμνασίου Μύρινας, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εβδομάδας, εντός του μήνα Οκτωβρίου. Στόχος των μαθητών υπήρξε η ευαισθητοποίηση των συμπολιτών τους για την καθαριότητα και την προστασία της φύσης, μια δέσμευση και ευθύνη αρκετά έντονη, αυθόρμητη και ειλικρινής από την πλευρά όλων των νεαρών συμμετεχόντων.

Αυτό που, ωστόσο, εντυπωσιάζει και διαφοροποιεί την προσπάθεια αυτή είναι το γεγονός ότι οι μαθητές δεν περιορίστηκαν στην υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με αντίκτυπο μόνο στους ίδιους και τους συμμαθητές τους, αλλά ξεκίνησαν ανοιχτό διάλογο με τους ιθύνοντες και το σύνολο της τοπικής κοινωνίας μέσα στην οποία ζουν και μορφώνονται, θέτοντας το εύλογο ερώτημα «Δράσεις για το περιβάλλον. Είναι αρκετό;». Όπως μάλιστα αναφέρουν και οι ίδιοι, με την πρέπουσα σοβαρότητα και ευθύτητα,«οι εθελοντικές δράσεις είναι μια αρχή αλλά δε λύνουν το πρόβλημα. Χρειάζεται ευαισθητοποίηση και προσπάθεια από όλους μας. Διαφορετικά παραμένουν απλώς μια σταγόνα στον ωκεανό της αδιαφορίας μας για το περιβάλλον.»

Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε αυτή η μαθητική πρωτοβουλία να αποτελέσει το έναυσμα για πολύ όμορφες συλλογικές δράσεις και ένα έμπρακτο παράδειγμα προς μίμηση για μικρούς και μεγάλους.

Συγχαίρουμε θερμά το Διευθυντή κ. Ρόκκο, τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και τους γονείς-κηδεμόνες που εμφύσησαν τόσο υψηλό αίσθημα κοινωνικής προσφοράς στα παιδιά μας, αλλά, πάνω απ? όλα, τους ίδιους τους εθελοντές-μαθητές, οι οποίοι, για άλλη μια φορά, μας συγκίνησαν και μας έκαναν βαθύτατα υπερήφανους.

Συνάντηση με εκπροσώπους των μαθητών των Λυκείων της Μυτιλήνης (19-11-2014)

Χθες, Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 11:30 π.μ., η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου κα Παπαδανιήλ πραγματοποίησε συνάντηση με εκπροσώπους των μαθητών των Λυκείων της Μυτιλήνης. Η συνάντηση, η οποία έλαβε χώρα στα Γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης, παρουσία του Προϊσταμένου Τμ. Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης Β/θμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου κ. Ελευθερίου, έγινε με πρωτοβουλία των ίδιων των μαθητών και ως στόχο είχε την ανάπτυξη εποικοδομητικού διαλόγου μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Στο σημείο αυτό, αξίζει να τονίσουμε ότι, την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014, είχε προηγηθεί άλλη μία επίσκεψη αντιπροσωπείας μαθητών απόόλα τα Λύκεια του νησιού (συμπεριλαμβανομένων και των ανωτέρω) στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας, προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματά τους. 

Και στις δύο περιπτώσεις ήταν εμφανής η σοβαρότητα, η ειλικρίνεια, η ωριμότητα και η κοινωνική αγωγή των νέων αυτών, αρετές που τιμούν τους ίδιους, τις οικογένειές τους αλλά και τις σχολικές μονάδες όπου ανήκουν. Ο τρόπος που εξέθεσαν τους προβληματισμούς και τα αιτήματά τους, τα τεκμηριωμένα επιχειρήματα και οι ενδιαφέρουσες προτάσεις τους αποτελούν υποδειγματικό παράδειγμα διαλόγου και άρτιας δημοκρατικής εκπροσώπησης.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι γνωρίζοντας από κοντά τόσο αξιόλογους νέους αισθανόμαστε βαθύτατα συγκινημένοι, υπερήφανοι και αισιόδοξοι για το παρόν και το μέλλον του τόπου. Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια και ελπίζουμε να έχουμε συχνά τη χαρά συνομιλιών τόσο υψηλού επιπέδου.

Τηλεδιάσκεψη για το ?Κοινωνικό Σχολείο? (08-10-2014)

Τηλεδιάσκεψη για το ?Κοινωνικό Σχολείο? - Δελτίο Τύπου